Pressroom ingericht (persbericht)

Ik loop al een tijdje te zoeken naar mogelijkheden om een artikel te publiceren over alle ontwikkelingen rond Ambitiancy en Improving insights maar vond daar tot nu toe geen handige mogelijkheden voor. Het valt nog niet mee om een artikel te schrijven en voor het publiceren ken ik al helemaal de weg niet. Na een waardevolle tip van John Lommers van APSBB (brand agency for the digital age) is daar verandering in gekomen en heb ik sinds deze week mijn eigen pressroom ingericht die verbonden is met social media.

Voor het schrijven van een (pers)bericht wordt je door PressDoc geholpen via een handig format waarin je naast de koptekst en locatie ook een social media pitch en samenvatting kwijt kunt. Ook kun je links maken naar relevante websites, quotes toevoegen en allerlei bestanden koppelen (documenten, afbeeldingen, audio en video).
Daarnaast krijgt je artikel een professionele look doordat je bedrijfsgegevens, contact personen voor de pers en je laatste twitter berichten automatisch opgenomen worden.

Ambitiancy ontwikkelt met VAA ICT Consultancy een unieke online applicatie voor ondernemers #Improvinginsights http://pressdoc.com/p/000bkp

Mijn eerste persbericht heeft inmiddels vorm gekregen en zojuist ook de goedkeuring van een relatie die ik graag wilde citeren. Het artikel is gepubliceerd op PressDoc en ook rechtstreeks geplaatst op sociale media als Twitter en Facebook. Zie mijn volledige persbericht via deze link http://pressdoc.com/p/000bkp.

Zegt het voort en plaats dit bericht ook in jouw sociale media, het wordt allemaal alleen maar makkelijker (net als met Improving insights ;^).

Over Arno

Inspiring people to be their best
Dit bericht werd geplaatst in Improving insights©, Quotes en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

